2020-03-26

Így jártam a sárkányoddal

A snitt, ahol először megláttam Fogatlant.

Nem hiszem el, hogy már 10 év telt el a HTTYD megjelenése óta... Sokkal többnek tűnik, de lehet azért, mert nagyon sok minden történt az elmúlt évtizedben. Valahogy mindenképp meg akartam ünnepelni, ezért úgy gondoltam megosztanám veletek a "kis" sztorimat, hogyan találkoztam vele először és utána milyen események sodródtak afelé, hogy mára az életemmé váljon és soha ne legyek olyan mint régen.

Ha elakarod olvasni ezt a furcsa, bizarr és elég kacifántos sztorit, kattints a "tovább a bejegyzésre".


Először is, nem a HTTYD tett sárkánymániássá! Mindig is imádtam a hüllőket, gyíkokat, dinoszauruszokat, sárkányokat amióta csak az eszemet tudom. Nem rejtettem véka alá a rajongásom értük az általános suliban anno, de sajnos az osztálytársaim nem tudták értékelni a szenvedélyem e csodás élőlények iránt. Nevetség tárgyává tettek és úgy bántak velem mint valami retardálttal. Ezért elhatároztam, hogy betabusítom az egész dolgot és soha nem fogom hagyni, hogy bárki más megtudja az igazságot! Teltek, múltak az évek és én egyáltalán nem változtam belül semmit ilyen téren. Addigra már volt kedvenc gyíkom, dinóm, stb., de nem volt abszolút kedvenc sárkányom. Igen, volt pár ami nagyon királyul nézett ki és tetszett, de még mindig nem álltak annyira közel hozzám, mint amennyire szerettem volna.

Szóóóval... A dátum 2010.01.01. Volt egy ősi film, nem tudom emlékeztek-e rá, úgy hívták Avatar. Az első igazi 3D-s film. Az öcsém megakarta nézni és hát én is kíváncsi voltam rá, ezért elmentünk a moziba. (Milyen király kezdése az új évtizednek).

Mielőtt a film elkezdődött, volt egy bejelentés, hogy vegyük fel a szemüveget az előzetesekhez, úgyhogy azt is tettem. Emlékszem, hogy egy Garfield film előzetes ment amikor felvettem a szemüveget és először láttam a 3D perspektívát. Elég sok inger ért egyszerre, így hát nem tudtam annyira fókuszálni mit is nézek valójában. Egyszerűen csak ámultam ettől a totálisan új élménytől!

Volt aztán még egy előzetes, aztán még egy...és AZTÁN! Valami olyan jött, amire sose számítottam és akkor még nem is sejtettem, hogy mennyire is befolyásolni fogja az életemet a jövőben. Ez volt az első alkalom, hogy láttam a HTTYD előzetesét. Mivel nem nagyon tudtam koncentrálni, csak pár dologra emlékszem a mai napig. Először is, "Aztamindenit, egy sárkányos film!" Második, az a fekete sárkány annyira édes! (Igen, tényleg ez volt az első gondolatom róla, amikor először megláttam...) Harmadjára, milyen kár, hogy egy csak gyerekmese és valószínűleg egyszer majd megnézem egy sarokban befordított monitorral egy bezárt ajtó mögött, szóval senki se fogja tudni, hogy megnéztem. Öhm igen... Ez volt egyike azon eseményeknek, amik igencsak befolyásolták az életem. Az az előzetes BORZALMAS volt! Úgy volt megvágva, mintha 5-6 éveseknek készült volna! Sajnos egyáltalán nem nyűgözött le emiatt, de akkor is kíváncsi voltam rá már csak a sárkányok miatt is, de úgy voltam vele, hogy persze, persze... majd megnézem valamikor. Ugyanúgy nem hoztam fel senkinek se a tabu miatt. És ez is történt. Megnéztük az Avatart (szerintem amúgy baromi jó lett) és hazamentünk. Egy idő után teljesen megfeledkeztem arról a sárkányos filmről. Ott volt a tudatalattimban, de semmi több. Arra is emlékszem, hogy az az előzetes még párszor lement a TV-ben, de még mindig nem győzött meg. Ha csak elmentem volna a moziba és megnéztem volna, mindenféle kétség és félelem nélkül, ma egy más ember lennék! De tudom, hogy iszonyúan szorongtam akkoriban és még attól is tartottam, hogy elmenjek-e a moziba egyedül. Ez egy HATALMAS hiba volt és bárcsak visszatudnék menni, hogy kijavítsam...

Nos, az én részemről. A fura dolog, hogy semmi se volt a HTTYD-ről a neten akkoriban. Mivel sárkány nerd vagyok, folyamatosan kerestem a neten utánuk és ha valamelyik igazán megtetszett, azt lementettem egy gyűjteménybe. Az a gyűjtemény körülbelül pár ezer képet tartalmazott, (igen, kockák mint én, csinálunk ilyen dolgokat...) de tudjátok melyik sárkány hiányzott egy jódarabig? Igen... Az a nagy fekete drágaság! Emlékszem, később láttam pár fanartot róla, de az a vicc, hogy a legtöbb ilyen rajz nem volt valami... szofisztikált és nem is vettem észre, hogy mindvégig ő volt az! Azt hittem, hogy csak valami random sárkány valamelyik művésztől Deviant Art-on. Itt van pár kép ezekből. (Még van néhány amire emlékszem, de majd frissítem a bejegyzést, ha megtaláltam őket).

Első Fogatlanos kép... 2012.02.09-én töltöttem le.
Leginkább amiatt a sárkánygyík miatt (aki a mai napig a kedvenc gyíkom!)
(Joanna a Rescuers Down Under-ből, ha nem ismernéd őt)
Semmit se tudtam arról a fekete... izéről.

Óh igen... Erre határozottan emlékszem! Ugyanúgy azt gondoltam egy random
rajz valakitől, de az a sárkány egészen jól nézett ki, így hát letöltöttem. (2013.09.24)

Hűha... Jah, megint... Fogalmam se volt! De tetszett az a megilletődött
nézés az arcán, szóval ment a gyűjteménybe. (2013.12.08.)

Szintén azt gondoltam egy random sárkány valakitől... Tetszettek a háttarajai, így hát letöltöttem. Valamint azt hittem, hogy a sárkány poénból gúnyos arcot vág annak a... fiúnak, DE mint később kiderült, van egy háttértörténete is ennek a képnek és nem egy vidám sztori. (Sajnálom Usertoothless, hogy ismét felhozom!) Ezután, a kiszínezett verzióját is letöltöttem (2013.12.10) (Oh és az egy Ölvész!)

Na most jön az igazán izgalmas rész...

2014. Június 15.-e volt és egy hónap telt csak el miután megkaptam a diplomámat. A diplomamunkám a "3d animáció készítése, speciális effektek alkalmazásával" nevet viselte. Másnevén "Desert Wars", amin két és fél éven át dolgoztam, de még így is legalább 200 hiba maradt benne, amit muszáj volt kijavítanom, mielőtt a publikum elé tárhattam volna.

Egy nap, amikor épp a nagyszobába mentem beszélni valamiről a családtagjaimmal és amíg beszéltek, megláttam valamit a TV-ben. Valami olyasmi volt, ami megváltoztat dolgokat mostantól. A HTTYD 2 előzetese volt. Nagyot néztem a látványvilágon és ott volt egy fekete sárk.....várjunk.....ez valahogy..... ismerős....ez nem....nem az a sárkány abból a..... gyerekmeséből? Oh, igen.... Mintha láttam volna ezt valamikor rég.... hmm... lehet mégis csak megkéne néznem! Ja és ez a második film már nem annyira gyerekes!

Szóval, végre felkeltette a figyelmem és (szégyenletes módon) még aznap este letöltöttem az első filmet. (Sajnálom! Akkor még nem jelentett többet nekem, mint egy érdekesség). Letöltöttem..., hogy meg se nézzem... Igen...

Van valami amiről tudnod kell velem kapcsolatban, hogy megértsd miért is nem néztem meg.

Szeretek nagy eseményeket nagy eseményekhez kötni. Emlékeztem erre a sárkányos filmre és már akkor különleges volt számomra, mikor még azt se tudtam, hogy jó vagy rossz-e egyáltalán. Akkor akartam volna megnézni, amikor valami nagy dolog történik. Nos, semmi különös nem történt heteken keresztül, úgyhogy csak hevert a merevlemezemen. 

ÉS AZTÁN!!!

Jött 2014.07.31.-e.

A nap, ami egy új fejezetet nyitott az életemben! Láttam egy TV-s programlistán, hogy leadják az első részt aznap este! Hmm... Nos, érdekel a dolog és még nem is láttam... hát, adjunk neki egy esélyt. 21:00 elérkezett és elkezdődött a film. Elsőre semmi szuper izgalmas, a látvány egész szép és aztán HÚ A FRANCBA!!!! Ez meg mi a fene???!!! Ez nem gyerekmese, hanem egy akció film! Azta! Sose hittem volna, hogy ennyire pörgős lesz! (Igen, az intróról beszélek).

Tudtam, hogy benne lesz az az édes fekete sárkány és nagyon vártam azt a jelenetet, ahol mosolyogni próbál azzal a cuki arcával, de az a sárkány még sehol se volt. A Cipzárhát, Siklósárkány, Szörnyen nagy Rémség be lett mutatva és amikor Hablaty azt mondja: "De a legbecsesebb préda az a sárkány, akit még senki se látott!"... Éreztem, hogy oh, ez kell hogy legyen az! És aztán meghallottam először az Éjfúria szót! Sehol se hallottam, olvastam vagy láttam ezt a kifejezést azelőtt, ami elég fura volt! De legalább már tudtam, hogy hívják! Király! A fosztogatós jelenet után, úgy döntöttem csatornát váltok, mert csak bele akartam kukkantani. Se többet, se kevesebbet. Aztán visszakapcsoltam és aztán meg át. Ezt körülbelül hatszor játszottam el... Egy riadót éreztem belül, hogy ez a film lehet olyasmi lesz, amit ha most nem folytok el, valószínüleg a legújabb mániám lesz az elkövetkező években és az számomra nagyon veszélyes, mivel annyira a megszállotja tudok lenni, hogy semmi más nem motivál utána. Nem törődöm se a saját projektjeimmel, vagy a munkákkal!

Szóval éreztem, hogy ez nem az az idő... El kell, hogy halasszam ezt a filmet egy későbbi időpontra, amikor a dolgok sokkal nyugodtabbak és stabilabbak lesznek. De nem bírtam leküzdeni a kíváncsiságomat arról a jelenetről... *Sóhaj*... Rendben... De csak az a jelenet és utána végeztem!

Újra visszakapcsoltam és épp az a jelenet ment, amikor Hablaty lerajzolta az Éjfúriát a noteszébe, majd véletlenül leejti a ceruzáját a Medencébe. Aztán valami nagyon, nagyon furcsa dolog történt! Valami, amit sose felejtek el... Amikor a sárkány felnézett a következő snittnél és a kamera felé nézett... Öhmm... Hogy is fogalmazzak... Kezdtem nagyon MEGKEDVELNI azt a sárkányt az előző jelenetek alatt, de amikor megláttam azt a szúrós, intelligens, hüllős tekintetét, valamint azt a kis fej mozdítását, elkezdtem érezni... valami...fogalmazzunk úgy.... MÁST!

 

Rögtön ezután reklám szünet jött és én pedig ott ültem az ágyamon néma csöndben és sokkban miközben ez járt a fejemben: Hogy lehettem ennyire HÜLYE! Ez a film KIRÁLY és egyáltalán nem egy kínos gyerekmese!!! Azt a mindenségit! És az a fekete sárkány... annyira csodálatos... és gyönyörű! Nagyon úgy éreztem, hogy ez lesz a következő őrületem és hogy nincs már nagyon vissza út! 

Megint váltogatni kezdtem a csatornákat oda-vissza, hogy eltereljem a figyelmem arról amit láttam, de már nem nagyon számított. A belső énem NAGYON kíváncsi volt és MUSZÁJ volt folytatnom!

És eljött a Tiltott Barátság jelenet. Hűha! Nagyjából emlékeztem a környezetre, úgyhogy MOST kell, hogy legyen az a rész amikor a sárkány mosolyogni próbál majd! De előtte, hallottam egy szót, ami addig nem volt számomra igazán különös, sőt elég felkavarónak találtam és ez a szó az volt, hogy Fogatlan. Ma, ha csak meghallom, hogy fog vagy valami hasonlót, már rögtön ő jut eszembe. (Ugyan így vagyok még jó párral például: fekete, fúria, sárkány, éj, stb.)

És igen, elérkeztünk ahhoz a jelenethez! Nagyon izgatott voltam annál a pontnál és nem is nagyon tudtam figyelni a történetre, csak sodródtam az árral. Valami miatt engem nem nyűgözött le elsőre, mint a legtöbb embert, (tudom, hogy nagyon sokan, emiatt a jelenet miatt lettek fanok) de ez amiatt volt, mert annyira izgatott voltam és még mindig sokkban, hogy nem nagyon tudott elsőre elmélyülni, hogy mennyire tökéletes is volt!

Eléggé megvoltam elégedve vele és örültem, hogy végre teljes terjedelmében láthattam azt a jelenetet, de még mindig... nem hiszem, hogy készen állok még erre... szóval elkezdtem megint a csatornák közt váltogatni... de körülbelül a film felénél úgy voltam vele... tudod mit? A pokolba is! Ez a film túl jó, úgyhogy már nem váltogattam ezek után a csatornák közt és végignéztem a hátralévő részét.

Mondanom se kell, hogy nagyon megvoltam elégedve a filmmel, de még nem voltam instant rajongója. A ketyegő bomba azonban el lett helyezve. Már csak idő kérdése volt, mikor kezdek el ásni a neten fanartok vagy képek után.

De bizonyos dolgok változni kezdtek... és gyorsan eszkalálódtak!

Pár nappal később, semmi más dolgom nem volt, szóval úgy gondoltam ha már a film a gépemen van, nézzünk újra pár jelenetet, ami szerintem elképesztően király volt (Mint a Teszt Repüléses jelenet, vagy a Tiltott Barátság valamint még néhány)! Elég hamar rákaptam annál a pontnál; most, hogy végre fel tudtam fogni az apró részleteket és azta!

Ez valami nagyon más volt! Teljesen mindegy hányszor néztem vissza egy jelenetet, mindig találtam benne valami újat! Ez... nagyon furcsa volt, évek óta nem láttam ehhez hasonlót!

Aztán, elkezdtem hallgatni a film zenéjét. Annyira lenyűgözött, hogy nem bírtam abbahagyni! Remek üzemanyag volt, miközben javítgattam azt a több száz hibát amivel a Desert Wars küszködött!

Érdekesség: Egyike az utolsó simításaimnak egy kis easter egg volt, ami látható is az animációs kisfilmben. Egyfajta köszönetnyilvánítás, hogy megőrizte a filmzene az elmém épségét, miközben fáradhatatlanul dolgoztam a javításokon!

látod azt a 271355-öt? Lefordítva: 2(too) 7(t) 1(l) 3(e) 55(ss)
szóval, ott van Fogatlan nesztek! :)

Egy héttel miután láttam a filmet, elkezdtem olvasgatni a HTTYD wiki oldalát és észrevettem valamit... MIIII? Van ebből sorozat is? Hú a mindenségit! Öhmm.. ez a dolgokat még inkább...komplikálja... Szóval, letöltöttem az első és második évadot. Láttam, hogy 40 részből állt..uhh... De elkezdtem nézni... Pár epizód után úgy voltam vele, hogy... Ok, ez az amit mindig is látni szerettem volna és végre van valami amivel teljes mértékben azonosulni tudok! Akkortájt lettem igazi fan! Már nem volt vissza út, az tuti! Fogatlan abszolút felülmúlta minden elvárásomat és nem is kicsit! Ő volt a tökéletes karakter akivel TÉNYLEG azonosulni tudtam (és örökre is fogok) és végül meglett az abszolút kedvenc sárkányom is, akinek a méltó helyét már nagyon rég óta kerestem. (Ő lett számomra mindenidők legkedvencebb karaktere! Egy sárkány mind felett!) Nem azért mert cuki volt vagy bolondos, hanem inkább, mert komplex, érdekes és egy gyönyörű, csodálatos hüllő, szóval nem tudtam betelni vele! Az internet előzményem elég "unalmas" lett innentől. Az elkövetkező hónapokban és években többnyire ezeket a kifejezéseket tartalmazták mint, HTTYD, Éjfúria, Fogatlan... szóval jah. A produktivitásom 0 volt és semmi más nem érdekelt csak a HTTYD! Az első filmet addigra tucatnyiszor láttam, (ha nem többször) és a 2 évadnyi sorozatot is jó párszor újranéztem. (Nem volt Race to the Edge akkor még...)

DE!!!

Mi a helyzet a második filmmel?!

Öhmmm... jah. Az egy másik HATALMAS hiba volt részemről! Ahogy az tudott, a második film Június 13-án jött ki. Mire nagy HTTYD nerddé váltam, már augusztus közepe volt. Nagyon kevés mozi adta már csak és ha egészen pontos akarok lenni, igazából csak egy. A mozi 110 km-re volt és egy vetítés volt már csak.  Úgy voltam vele... Ezt meg kell néznem! Ha messze is van, megéri. De a szorongásom ismét úrrá lett rajtam és bűntudatot éreztem, hogy nem érdemeltem ki. A terem ráadásul teljesen üres is volt ha jól emlékszem. Nagyon csábító volt, de ugyanakkor azt is éreztem, hogyha megnézem, valami borzalmas dolog fog történni. (Nem viccelek... SOKszor volt olyan, hogy amikor valami hasonlót csináltam, rögtön jött a retorzió, ami legalább ennyire rossz szokott lenni.) Úgyhogy nem kockáztattam és a dolgok épphogy kezdtek végre stabilizálódni, szóval TÚL JÓ lett volna nekem. Igen, tudom elcseszett vagyok, de hé ez vagyok... :))

Szóval jah... Már nagyon bánom, hogy nem néztem meg! Megpróbáltam a spoilereket elkerülni amennyire csak lehetett az elkövetkező 2 évben és minden tőlem telhetőt megtettem, de 2016.10.16-án végre megnéztem a második filmet, mivel sikerült befejeznem egy óriási projektet és akkor már tényleg éreztem, hogy MOST már megérdemlem!

Eléggé sokkoló volt és nagyon, nagyon érett! De valamiért hiányzott belőle az a sárm, ami az elsőbe annyira benne volt. Inkább hasonlított egy Gyűrűk Ura filmhez vagy hasonlóhoz, azokkal a masszív csatajeleneteivel. Nem azt mondom, hogy rossz, csak más. Amúgy addigra már hardcore fan voltam és a karakterek olyanok voltak a számomra, mintha a családtagjaim lennének. Ez az egyik ok, miért láttam fele annyiszor a 2. részt mint az elsőt, a másik ok pedig az a bizonyos jelenet... Igen, tudom, hogy te is arra gondolsz! Annyira bizarr és sokkoló volt! Régebben sose hittem volna, hogy egy film ekkora hatással lesz rám, ennyire megvisel majd egy karakter elmúlása. Néztem a Trónok Harcát is akkortájt, ami tele volt ehhez hasonló jelenetekkel, de annyira nem tudtam beleélni magam abba a világba, de a dráma azonos intenzitású volt. Meglepők voltak a fordulatok, de nem sokkoltak le annyira, mint a második filmben lévőké!

Miután megnéztem a második filmet, az embargót beszüntettem és újra a fandomban találtam magam. Rengeteg fanfikciót olvastam, töltöttem le még jó pár ezer képet és gif-et... csak úgy mint anno. 

Mikor jöttek a hírek, hogy lesz egy 3. film is, úgy voltam vele, hogy OLYAN NINCS(!) hogy én ezt kihagyom és ha meglesz addigra a lehetőségem, akkor Amerikában akarom megnézni a premier napján! Igen, valóban ideáig elmentem volna! De mikor tavaly kijött, sajnos nem jöttek össze a dolgok, úgyhogy itthon néztem meg. Nem volt kifogás! Ez az utolsó film és itt kitudom végre javítani először az életben az egyik HATALMAS vétkemet, ami már akkor lassan 5 éve kísértett! Szóval utánajártam milyen típusú vetítések voltak. IMAX-ban szerettem volna eredetileg megnézni, de az itt nem volt elérhető, csak Cinema 4DX-en (ahol a székek mozognak és vannak szél meg villám effektek a teremben stb.) Végre el tudtam menni megnézni egy Így neveld a sárkányodat filmet a nagy vásznon! Nem tudom nyomon követni már hányszor láttam a filmet a gépemen, de ez egy NAGYON más szituáció volt és nagyon bizarr! (Még most is kiráz a hideg, ha visszagondolok rá...

Lenyűgöző volt, meg kell, hogy mondjam! Nem láttam még filmet moziban, ami egyáltalán megközelítette volna ezt az izgalmat amit akkor éreztem! Ugyanakkor ez volt az első alkalom, hogy sírtam egy filmen. (Kívülről nem tűnök egy érzelgős típusnak, de az a rész ahol Hablaty elköszön Fogatlantól az... Nem tudok jobb szót mondani rá, de... lesúlytó volt! Valamint nagyon, nagyon szomorú! Ez az amiről egy filmnek szólnia kell! Beránt a világába mintha a részese lennél és az események és következmények ugyanúgy rajtad is nyomot hagynak! Ha nem is fizikálisan, de mentálisan.) Szóval jah... A film után egy roncs voltam, visszatért a depresszióm és egy tonnányi dolog kavargott a fejemben. Egy hónappal később újra megnéztem "sima 3D-ben", (A 4DX már nem volt elérhető) hogy most már tényleg tudjak figyelni a sztorira és ne árasszon el a bőség zavara. De így még rosszabb volt! Ez alkalommal tényleg a történetszálra és a dialógusokra fókuszáltam, de ez a film annyira egy érzelmi hullámvasút volt számomra, hogy azóta se mertem megnézni! Nem azért mert nem tetszett hanem, mert túl sok volt nekem! Rendkívül erősen kötődöm ezekhez a karakterekhez (főleg Fogatlanhoz) és igen durva nyomokat tud bennem hagyni, ha valami rossz történik velük! (Oh, és ez ráadásul kánon volt)!

És elérkeztünk napjainkhoz…

Sajnos most nem engedhetem meg azt a luxust, hogy beleássam magam a HTTYD-be, komoly projektjeim vannak, de alkalmanként még ugyanúgy felnézek a Berk's Grapevine-ra vagy a kedvenc bloggereim oldalára csekkolva, hogy mennek ott a dolgok. Valamint, jelenleg is egy elég nagy kihívást jelentő HTTYD-s projekten is dolgozom a szabadidőmben, szóval továbbra is itt vagyok, csak a háttérben.
 
Ez a trilógia egy mestermű és lehet, hogy fura lesz amit mondok, de NAGYON REMÉLEM, hogy nem lesz 4. film! Jó lenne látni viszont egy új sorozatot, ami összeköti a második és a harmadik filmet, vagy egy előzmény filmet ami elmeséli Fogatlan múltját, (OMG!!!) de ugyanakkor látni a trendet mostanság... Nagyon félek attól, hogy az Universal vissza fogja hozni a HTTYD-t később, de akármi is legyen az a valami, egészen biztos, hogy nem lesz lelke és csak is a profit miatt lesz majd legyártva! (Ami undorral tölt el!) Ha leakarjátok húzni az embereket, válasszátok a Trollokat vagy a Madagaszkárt tökmindegy, DE EZT AZ EGYET NE! Hagyjátok békén!

De mint mindig, a félelmeim beigazolódtak ismét és ha nem tudnád miről beszélek, hát ott van példának a Rescue Riders! Évekkel ezelőtt jelentették be és úgy tűnt mint egy híd ami összeköti a 2. és 3. filmet... nos. Mint kiderült az TÉNYLEG egy gyerek sorozat! A sárkányok beszélnek, valamint rettenetes ronda dizájnjuk van és nincs Hablaty és Fogatlan (De ennek örülök!) és semmi köze sincs a Sárkányok:-hoz! Egy szégyenletes kísérlet, hogy lehúzzák vele a gyerekeket és ezáltal többet keressenek, mert nézzétek, visszatért a Sárkányok: sorozat! Meg se fogom nézni! (Ez ugyanúgy igaz az új Nine Realms sorozatra is!!!) Ez a meggyalázása a HTTYD-nek és remélem bedőlnek hamar! Nem kell nekünk e fajta szemét és ezért is NAGYON REMÉLEM(!), hogy nem lesz több film! Így is elég sok jutott nekünk a jóból! 3 nagyszerű film, 5 remek kisfilm, több mint 120(!) epizódnyi sorozat, számos könyv, sőt még képregény is... szóval jah... Azt hiszem ez kellő mennyiségű HTTYD jóság a stúdiótól, de itt az idő, hogy az igazi fanok vegyék át az irányítást, mielőtt az alkotók tönkretesznek mindent, amit felépítettek (mint a Disney az új Star Wars trilógiával, vagy mint a Blizzard a Warcraft 3 Reforged-al). Mi fanok soha nem gyaláznánk meg egy ilyen mesterművet és sokkal többet jelent nekünk, mint azt a céges emberkék gondolnák!

Szóval, ez hát a története, hogyan lett a HTTYD az életem része és Hibbant a második otthonom! Nem tudok egy másik "franchise"-t mondani, ami ekkora hatással és benyomással lett volna az életemre mint a HTTYD! Az egész atmoszférája lenyűgöző, az üzenete tökéletes, a karakterek személyisége is szépen kidolgozott és Fogatlan maga a tökéletesség és jobban szeretem őt mint... öhm... nos... Jobban mint azt itt bevallanám, szóval maradjunk annyiban, hogy nagyon, nagyon ODA VAGYOK ÉRTE!!! ;)

Jah... Ez a poszt jó hosszúra sikeredett, de megérdemli, hogy az is legyen. Egy ez a piros betűs nap számomra és a mai napig bánom, hogy nem néztem meg a moziban az első (és második) filmet. Ha vissza tudnék menni 10 évvel az időben, biztosan rendbe tenném a dolgokat, de annak is elég nagy a valószínűsége, hogy jóval hamarabb beindul a megszállottságom, ami egész biztosan ellehetetlenítette volna a Desert Wars-t! (Ami az egyik legnagyobb projectem amit valaha csináltam).

Remélem élveztétek a sztorim olvasását! Elég izgalmas menet volt és még mindig az, valamint az is marad nálam amíg csak élek. Bármi történjen én mindig fan leszek és szeretnék is majd tisztelegni a filmek és sorozatok előtt valahogy majd a jövőben!

Találkozunk a következőnél! :)

ÉS BOLDOG 10. ÉVFORDULÓT ÍGY NEVELD A SÁRKÁNYODAT!!! W00t!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése