2016-06-01

Bemutatkozás

Az elmúlt időszakban sokat agyaltam és arra a döntésre jutottam, hogy készítek egy blogot ahol meg tudok osztani veletek HTTYD-s tartalmakat, valamint néhány személyes dolgomat. Főleg, jelenlegi projektjeimet (3d animációkat, kulisszatitkokat stb.).

Hogy adjak némi ízelítőt, miféle anyagok is lesznek itt, kirakok pár nagyon korai rendert a következő animációs kisfilmemről a Pacific Warsról (Tengerparti csaták). Ez a Desert Wars (Sivatagi csaták) folytatása lesz. Ha nem tudod miről beszélek, itt egy link az első epizódhoz:

Desert Wars animációs kisfilmem

(Ha nem tudsz angolul/németül, kapcsold be a magyar feliratot!)

A képekért kattints a "tovább a bejegyzésre".

Továbblépve a második részre, íme... így fog kinézni (nos... remélhetőleg egy kicsit jobban a végleges formájában).








Jah... Határozottan előrelépés az első felvonáshoz képest. Az egyik legszembetűnőbb fejlesztés azok a karakter modellek. *Sóhaj*... Bárcsak ezekkel tudtam volna dolgozni amikor készítettem a Desert Wars-t... Legalább meglepem azokat, akik arra számítanak, hogy itt is rondán fognak kinézni a karakterek. :D

A renderelő motor ugyancsak fejlesztve lett. Mental Ray, nagyszerű voltál és még mindig nagyon kedvellek, de azt hiszem itt elérted a határaidat.  Nem hiszem, hogy valaha is ki tudnád renderelni EZT A MINDEN EDDIGINÉL LENYŰGÖZŐBB VÍZ SHADERT! (Sajnálom ha igen, akkor az az én szegénységi bizonyítványom). A második részhez V-Ray-t fogok használni, a létező legkomplexebb renderelőt 3DS MAX-hoz (ami mindenki számára elérhető)! És bizony, hogy komplex... Az eltelt évek alatt kitapasztaltam a Mental Ray belső világát, de ez a V-ray... Úristen! Ez egy rémálom lesz! Rengeteg tanulnivaló, nagyon nehéz, kevésbé lenyűgöző. A render idő se valami jó... Továbbá, 32 giga RAM olyan hamar megtelik, mint még soha! Fájdalmas lesz és örökkétartó, de valahogy megpróbálom megnevelni ezt a bestiát.

Egyelőre ennyi, ha valami újdonságról tudok beszámolni, kiposztolom ide.

Az oldal még mindig szerkesztés alatt áll, szóval ha valahogy meg tudtad nézni ezt a bejegyzést mielőtt megosztottam volna máshol, bajban vagyok... Nos ha már itt vagy, élvezd az ürességet és a csöndet ami jelenleg uralja ezt a blogot (most még...). Igyekszem majd egy rakás cuccot kirakni a jövőben (Remélhetőleg). Mr.NightFury voltam, sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése