2017-07-31

Új projekt bejelentése! (Jövőbeli WIP/Progresszió!)

Eljött az ideje a titkos projekt leleplezésének

Ma 3 éve láttam először a HTTYD első részét. (Nos... nagyjából. Ez egy hosszú sztori.) E jeles nap alkalmából és megünnepléseként bejelentem, hogy elkezdtem dolgozni egy új projekten!

Kattints a "tovább a bejegyzésre", hogy... öhmm.. továbbmenjen a bejegyzés.

Na szóval! Amíg a Pacific Wars készülget, úgy döntöttem belefogok egy új projektbe. Ez az ötlet kb. 2 évvel ezelőtt fogant meg bennem, és azt hiszem végre eljött az ideje, hogy meg is valósítsam! Kirakok egy nagyon nagyon kezdetleges képet belőle, (a valóságban, már jóval előrébb járok) de szeretném ha találgatnátok, mi lehet ez a valami... Nem hiszem, hogy egy fannak túl sokáig tartana kitalálnia, de azért kíváncsi vagyok. :) Igen, van "némi" kapcsolata a HTTYD világához (ennyit segítek).

Ez is Work in Progress (WIP)/Progresszió típusú projekt, így láthatjátok amint épül szépül lépésről lépésre. Nagyon jól haladok vele napról napra, úgyhogy hamarosan új poszt érkezik majd! De nem húzom tovább az időt, itt a kép.

U.I.: Nagyon állat lesz! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése