2017-10-17

Most vagy moha!

 

Ahogy a borzalmas szójáték utal rá, ez az epizód arról fog szólni, hogyan moházom be a köveket. Nem tűnik valami izgalmasnak, de ne ítélj elsőre! Valójában, nagyon látványos és érdekes lesz! 

Hogy lásd te is, kattints a "tovább a bejegyzésre".


Ez a poszt nem lesz olyan hosszú mint az előző, mert ez a fázis eléggé magától értetődő volt. 

Amit nagyon szeretek a szerkesztőben, hogy a Vertex Paint tool-al nagyon egyszerűen és könnyen tudok akár egy meglévő textúrára is ráfesteni. Ha valamit ilyesmit kéne megcsináljak egy másik 3D szerkesztőben mint például a 3D Studio Maxban, az egy nagyon más történet lenne.

Ugyanazt a munkafolyamatot használtam itt is, mint a köveknél. Először az legfeltűnőbbekkel kezdtem. Ott voltak például azok a hatalmas kövek a tó partján. Nagyon észrevehetők a referencia képeken és ráadásul több különböző szögből is megvoltak, így elég nagy pontossággal tudtam rájuk festeni a mohát.



Miután végeztem velük áttértem azokra, amelyek hasonlóan egyszerűek voltak. Ezt a részét nagyon élveztem, mivel csak lekellett másolnom a referencia képekről a mintákat és ráhelyeznem a kövekre. Csak pár órámba került, ami nem tűnik olyan soknak, ha belegondolsz hogy ez alatt vagy 30-40 követ festettem le! Pár perc alatt megvolt mindegyik, szal igazán nem volt körülményes. De rengeteget hozzáadott az atmoszférához! Ja és hozzátenném, hogy ez a textúra nagyon hasonlít a filmben lévőhöz!

Itt van néhány kép a különböző kövekről, de ezúttal már mohával! Úgy gondolom ha igazi fan vagy, te is rögtön felismered ezeket a köveket és azt is, hogy a Medence melyik részében találhatóak. Ugyanakkor megjegyezném, hogy itt sem tökéletes pontosságra mentem még, mivel elég valószínű, hogy ha később módosítom a kő textúrát a moha is lehet inkább moslék lesz és ha így alakul, újra kell festenem őket, de nem húzom tovább az időt, itt vannak a képek:





Nagyon büszke vagyok erre a képre!
Szinte látom ahogy Fogatlan sompolyog a kövek mögött. :) 


És ez! Már csak Hablaty pajzsa hiányzik, ami a két kő közé szorult.

Itt van néhány kép felül is:




De, ennyit erről egyelőre. Következő alkalommal, a talaj rendezést kezdem el a sziklák mögött és két okom is van rá. Először is, nagyon ronda ebben az állapotában és szinte könyörög, hogy végre ez is kapjon némi törődést, a másik ok, hogy hamarosan elkezdhetjük benépesíteni fákkal a hátteret és a hegyvidék remek táptalajt fog kínálni később ezeknek a fáknak.

Ez minden, találkozunk legközelebb! Oh és köszi, hogy elolvastad! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése