2022-04-28

Kikelésnap + Blog frissítés


Ma van a kikelésnapom (a 35.) és mint mindig nálam mivel piros betűs nap, be szeretnék jelenteni valamit. Ez alkalommal, (miközben dolgozom a többi projektemen is) a blog is kapott némi kiegészítést.
  
Lehet észrevetted, de kibővült a jobb oldali menüsor egy új ikonnal. Most már tudsz választani Angol és Magyar nyelv között.

Eredetileg, csak egy angol nyelvű oldalt akartam, de a közelmúltban pár ember érdeklődött a blogom iránt, de nem tudtak angolul. Nekik és a hasonló cipőben járóknak fordítottam le az egész blogot, szóval így értelmezni tudják majd a leírtakat. Elég sok munka volt, de nagyon örülök, hogy megcsináltam ezt a kis fejlesztést! Nagyon hasznos és így lefedtem mindenkit, szóval nem akarok több kifogást hallani ilyen téren! :)

Hamarosan tervezek kirakni egy új Progressziós posztot is, egy nagyon érdekeset, de kell még egy kis idő. Megéri kivárni, mivel remek lehetőségetek lesz betekinteni az igazán durva kulisszatitkokba!

Továbbá, épp most vettem valamit... ami... öhmm... mondjuk úgy... az egyike lesz a legepikusabb darabjaim között és nagyon nehéz! Várnotok kell pár hónapot mire megérkezik, de ha megérkezik... Ó jaj!

De egyelőre ennyit!

Találkozunk a kövi posztban! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése