2022-04-01

Srácok... van egy kis problémánk! (*Április elsejei tréfa*)

Nagyon rossz híreim vannak... Elég nagy a valószínűsége, hogy tolódni fognak a személyes projektjeim, (a Fogatlan modom ARK-hoz, egyéb HTTYD projektek, és a Pacific Wars) mivel bedöglött az egyik merevlemezem és nem kevés adat veszett el emiatt! (Főleg archiválásra használtam, de olykor más projekteket is itt tároltam. Leginkább a személyeseket és talán épp ezért is pécézte ki a sors azt a meghajtót amin a számomra legkedvesebbek voltak... Biztosan csak azért, hogy még inkább érezzem!) Ugyan készítettem biztonsági mentéseket, de a legutolsó is kb. 3 hetes. Az igazán nagy "baj", hogy NAGYON sokat haladtam előre azalatt az idő alatt! Elképesztően szívszorító látni, hogy az a sok munka és törődés a semmibe vész. Nagyon szomorú és úgy érzem a lelkem egy darabkája veszett el azokkal a fájlokkal együtt. Nem tudom, hogy valaha újra tudom-e alkotni azokat az animációkat, legalább olyan minőségben mint amilyenek voltak a nulláról, de nem tehetek mást. Ez azt jelenti, hogy legalább 1 hónapot fognak csúszni a projektjeim! Ugyanakkor elárulva, valamint végtelenül kiábrándulva a technológiából és nyomorultul érzem magam. Később tudom, hogy úgyis nekilátok, de most kell egy kis idő, hogy összeszedjem magam.

Viszont, megmaradt pár képi nyersanyag az animációkról! Átgondolva őket arra jutottam, hogy lehet, hogy egy kicsit túlzásba is vittem itt-ott... és lehetnének kicsit kompaktabbak és jobban optimalizáltabbak. Szóval, az újak nem igazán fognak hasonlítani a "régiekre" és csak is emiatt tárom a nyilvánosság elé! Legalább nem minden veszett el, (de ez sovány vigasz).

Akárhogy is, kattints a "tovább a bejegyzésre" a gif-ekért!


ÁPRILIS BOLONDJA!


Megjegyzés: Nagyon utálok adatvesztéssel tréfálkozni, (legnagyobb félelmeim egyike(!)) de ez most annyira idevágott, hogy nem tudtam kihagyni! Nem kell aggódni, Fogatlan köszöni, remekül érzi magát! Azonban nem az egész sztori kamu! Valóban van egy bizonyos animációm, amin már hetek óta dolgozgatok, (nagyon nagyon kis lépésekben, ha van egy kis időm haladni vele a munka mellett) és az ARK modomhoz lesz majd (amikor Fogatlan szintet lép). Képtelen vagyok a szemérmetlen hazudozásra, ezért hát füllentettem egyet, de csakis emiatt az alkalomból! ;)

Remélem nektek is remekül telik Április 1! Elvégre ez a bolondok nemzeti ünnepe világszerte és persze, hogy már csak emiatt is mindig megünneplem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése